Wednesday 22 September 2010

Duniawi seketika.....

sy tgh suka melayan lagu ni..touching sgt.... :'(

Ari Lasso - Cintailah  Aku Sepenuh Hati

Di dalam hatimu
Telah aku temukan
Erti kebahagian


Bersama dirimu
Aku merasa berarti


Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan


Mencintaiku
Walau bintangku tak terang


reff:
Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini


Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya


Tiada arti semua bila kau pergi


Genggamlah tangganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi


Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi


Cintailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada arti semua bila kau pergi

p/s: nk pegang2 tgn lepas nikah jer tau...ni sekadar hiasan semata2...
x de kaitan antara yg hdp n yg sudah meninggal dunia....
yg plg penting...sy msh suci dr dipegang2 oleh org yg x berkaitan..hehehe

nk tazkirah ckit..sbg pesanan sesama manusia....n utk diri sy jg...



Bersentuhan (dengan sengaja & apatah lagi bertujuan syahwat) antara bukan muhrim adalah berdosa dan wajib bertaubat (bagi membersihkan dosa). Sedangkan menyentuh anjing tidaklah berdosa dan hanya perlu disuci (bukan bertaubat). Menyentuh anjing bukanlah satu kesalahan (dosa) atau maksiat. Tetapi, menyentuh wanita bukan mahram adalah berdosa dan merupakan maksiat.

 ustaz drjh khas sypnh perli seorg budk ni..(bkn sy tau)..
yg sy ingat...bunyi nye cam ni..

" awk..lau nk pegang2, pimpin2 tgn ngan pakwe awk... lbh baik awk pegang api..."





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...