Friday 5 November 2010

..Mengacau..Dikacau... =JIWA KACAU :((

Salam...harini hari Jumaat yg barakah...dgn chya mataharinya...
Indah sgt...tp tidak seindah sy..mood sy... dan perasaan sy...:((

Salah ke tindakan saya haritu????
Adakah sy MENGACAU org tu???

Sy buat tu pun coz sy nk lepas dr bebanan yg saya x nk tanggung lg..
Sy dah penat...Sy nk cari kebahagiaan sndri....
Dan ble sy dh bahagia skrg..knp sy DIKACAU pula... ???

Tolonglah YA ALLAH...tlg beri kekuatan utk ku hadapi semua ni...

Even sy still x sure adakah "SAYA" org yg dimaksudkn tu???
Tp..hati sy x tng..jntung sy b'dgup cm x nk stop time bce entri tu...
Sungguh...sy sgt2 x suka perasaan ni..
Sy dh x nk lgsg ada kaitan dgn mereka..

Sy harap, jk yg dimaksudkn itu "SAYA" dan...
Andai dia nk kepastian lg...dia akan cari sy...
Sungguh..sy akan buat dia sng hati n blh bhgia slps tu..
Hdp tnpa rasa risau w'pun sy msh wujud di dunia ni..


Aku tidak mahu berpaling
Pada yang mengganggu dan menggugat
Sapanya meletihkan diri
Hadirnya mengundang penat






* selalu dikacau time nk exam..:'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...