Thursday 22 December 2011

22/12/2011

22 hb Disember 2011..
Genap 10 bulan perjalanan itu..

Namun, masihkah akan ada pertambahan angka 10 itu???
Masihkah akan terus ada sinar pada jalan itu???

Kesedihan di tahap karma..
Hanya Dia Yang Maha Mengetahui...

Perlukah aku khabarkan yang kualami???
Apakah akan terjawab semua???

Aku buntu...
Seakan ingin mengudur diri...

Mungkin.....Aku xlayak untuk terus berada di situ...
Mungkin juga....Aku masih belum cukup sempurna....

Sungguh, kenapa hati ini terasa hancur ..
Luluhnya tidak mampu terkata lagi...

Kenapa aku rasa dibuang...
Sungguh, itu yang aku rasa....


Menanti keputusan...
Redha dan bersedia untuk menerima....


Jujur...hati yang ikhlas ini berbisik..
x inginkan  semua itu berlaku... sungguh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...