Monday 19 March 2012

Kelate oh Kelate

Salam...

Alhamdulillah, akhirnya smpi ke negeri cik siti wan kembang utk kedua kalinya...Kali terakhir pergi bersama ayahanda n bonda 17 thn lalu..bermain lari2 di Pantai Cahaya Bulan  selepas menghantar anak angkat ayahanda tunang..wah, satu jarak masa yg agak lama.. 

Semalam, pergi bersama teman2 seperjuangan atas satu tujuan, arahan n tanggungjawab..jika tidak, bila agaknya berkesempatan ke sini lagi...huhuhuhu..walaupun bermusafir di negeri jirannya, namun tidak ada rezeki menjejak ke situ ..pernah juga di pelawa teman2 tatkala cuti panjang or hujung  minggu, tapi entah kenapa bnyk sungguh alasan..dan akhirnya..semalam, jejak juga kaki ini di negeri Kelantan..

Lesu n penat dlm diri coz berjalan ke kelantan hmpir 1 hari msh terasa... walaupun bkn pergi utk berhibur, namun ada rasa kepuasan sedikit..kini pergi sambil melihat, menilai, menikmati dan membuka minda.. berbeza dgn 17 tahun lalu.. 

Berkunjung ke Wakaf Che Yeh n KB Mall untk mengisi sedikit masa yg terluang..sungguh tidak memuaskan hati, masih bnyk yg belum diterokai...namun hanya itu kesempatan yg ada..InsyaALLAH mungkin satu hari nanti kaki ini akan menjelajah ke sana lagi...=))


Di hdpn Makhamah Tinggi Kelantan 
Dlm makhamah rayuan..Breafing 
Diaorg borong tudung @ wakaf Che Yeh 
Kami Bunga Larangan ~ kata Waina 

Tq waina sharing pic yg cantik...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...