Monday 9 September 2013

Syahdu Syawal...

Salam Isnin...

B'blog kembali setelah lama menyepi... asyik membuzykan diri..
Harini aku agak rilex sikit..yela, claz pun xbnyk..just 2 kelas..
So, blh la beblog jap...+++ bila berjauhan dgn suami, kne bnyk membuzykn diri..
yelah, xnk bg hati ni asyik bersedih menanggung rindu..huhuhu...
syahduuuuu tetiba..huk huk..='(


Sabar jelah duhai hati...
Terkenang syawal yg baru lps pergi...tiada apa yg menarik...
Just wed blh lelaki jer kot..coz aku dpt kumpul ngan adik beradik aku time wed aku..
Wpun ada yg xdpt join, tp aku still hepi +++ubt sedih coz 1st raya aku rasa kesepian n kekosongan..

Rindu pd bonda..ayahanda n familyku..
Suami, ayah mertua n keluarga suami yg disisi pun xdpt nak ubat kesedihan aku..
1st time smbt Syawal sebagai seorang isteri yg sgt syahdu bagi aku...Tuhan jer yg tau...
Rasa syahdu yg xpernah aku alami selama ini...pelik kan??? hhuhuhu..
Ape pun..syawal dh berlalu.. moga next syawal jika diizinkan utk bertemu lg...
Moga kegembiraan yg dirasai..InsyaALLAH


4 SYAWAL 1434 IN MEMORY
with
BELOVED HUSBAND N FAMILY









4 comments:

  1. syahdu.. bila kita merindu yg dah xda kan?

    ReplyDelete
  2. Tuhan je yg tau rasanya cm ne..so,bla org yg kita syg msh ad, hargai n sygilah dia sblm dia pergi tgal kn kita :-)

    ReplyDelete
  3. yup.. sama la.. time aku rindu abah..mmg bole menangis..

    rai.. buang la word verification kat komen box ni..mudah komen..

    ReplyDelete
  4. Demi ayu,aku dh buang vrfction.hehe..sian ayu..hehehe.

    Org yg dh kehilangan je yg merasa sume 2 ayu.. Lg2 time ad prob,time tnsion..memg trasa sgt..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...