Monday 11 August 2014

Syawal Lagi..

Salam...

Alhamdulillah..masih bernafas di atas bumi Allah ini...
Pejam celik..dh berlalu Ramadhan n harini dah pertengahan Syawal pun..
Cuti raya Mr.N pun dah tamat semalam...tinggal aku sorg2 kt rumah...menantinya pulang Khamis ni..

Syukur, raya tahun ni hepi2 jer wpun pnt yang amat...start dr b4 raya till sekarang...yelah, pindah rumah baru...x hbs2 mengemas...kdg kemas sorg2..kdg kemas ngan Mr.N...dgn rayanya yg semua adik beradik dapat berkumpul...syukur...hepi sgt rasa wpun penat..

Cerita pasal rumh baru ni...Bila dh berumah baru, kene prepare sentiasa utk terima kunjungan org...baru lah aku tahu rasa ada rumah sendiri wpun rumah tu rumah Mr.N...hahaha..aku terima tempiasnya lahkan..dh jd bini dia...so..sape nak dtg rumah memg dialu2kan...cuma kne inform lah awl2...hehehe..ape2 pun, kita layan pic je lah yer...








Pic atas ni paling best... hasrat tercapai akhirnya nak amik gmbr cmni...hehehe

Ni plg aku suka...pic aku n Mr.N tersayang...=)



Pic atas ni pic 1st berdua aku n Mr.N kt rumah baru kitaorg...
time ni Pn.Yaya n husbandnya beraya...Tq Faiz tlg amikkn pic..=) n sudi datang rumah

Lastly, aku nk ucapkan " Selamat Hari Raya Aidilfitri"
...Taqabbalallahu minna wa min kum...
untuk semua..Maaf Zahir Batin




2 comments:

  1. Bestnya ada rumah sndiri.. Nnt bila free rai jmputla ke rumah kte. Tp rumah sewa jela.hehe

    ReplyDelete
  2. ok la tu ada rumah jugak ayu...heheheh..InsyaALLAH ad kesempatan Rai dtg rumah ayu t k

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...