Tuesday 10 November 2015

Hobi Baru

    Salam..

Hujan di ptg hari..Syukur, bersiram jgk pokok2 en husband ni..2 hari xhujn dh..harini hujan selebat2nya..Alhamdulillah
Aku arini duk rumh je bercuti sempena Deepavali...
ptg g akikah anak sepupu plak..
Sebenarnya, jarang btl sek aku nk bg cuti raya deepavali ni...hehehe
rezki tahun ni..xterpilih g kursus n dapat cuti kt rumah..blh lah merehatkan diri ni..
letih memanjang jer akhir2 ni...masuk 7 bulan rasa mlsnya, letih melampau2..huhuhu

Semalam checkup, syukur, sume ok... n berat pun bertambah 1kg lbh utk 2 mggu..huhuhu
Suka en.husband,yelah, berat aku dh sama dgn dia...aku pulak yg sedih....hahaha..mkn xbnyk pun, berat still naik...xpelah, demi cinta hati dlm perut ni, mama dia ni sanggup naik berat ke pe janji cinta hatiku ni dpt membesar dgn sihat sempurna..Aminn...

Sejak2 start pregnant aritu, baru perasan yg hobi baru en.husband...berkebun...
Skrg, rumh aku dh jd cm nursery...hasil tgn en.husband pun ad yg dh dpt dirasa antaranya kailan n sawi..hhehehe...baru2 ni, buah tomato en husband pun dh berbuah n masak..cuma en husband dpt merasa ke x, xtau lah..hahaha...bila fikir2, xpelah en.husband minat berkebun pun, dr dia minat bnd yg tidak2,bnd xbermanfaat or minat pmpuan ke pe kan...bek minat dgn pokok...hahahah

Skrg ni, blik2 cuti, sibuk dgn ank2 pokok dia lah..mcm2 gak dh berjaya disemai dgn jayanya...aku, jd tukang tgk jer, kekadang tlg lah siram ke pe time en. husband keje, xde kt rumah..tp, kerajinan aku xmcm en husband ni..hahahah..gigih benor dia cari benih itu ini nk ditanam, beli bekas2 semai...aku, xtau lah lau tnm tu menjadi ke x...tlg jaga pun ok lah kan...hehehehe... Pasni, en husband dh kene jaga anak pokok n anak sendiri...n jaga bini dia..hehehe...


pokok2 cili en husband

si tomato yg dh masak pun..hehehe





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...