Tuesday 30 October 2012

Aidil Adha 2012

Salam Aidil Adha... Alhamdulillah...dapat menyambutnya lagi... Tahun lepas, aidil adha diselubunyi dgn kedukaan...dan thn ni, 9 Dzulhijjah, genap lah setahun, ayahanda pergi menghadap ilahi...masih terbayang2 saat itu.. betapa aku rindukan ayahanda juga bonda...

Alhamdulillah juga, thn ni dpt melapah lembu beramai2...walaupun hanya ada 15 org dr 16 adik beradik, itu sudah cukup ramai yg amat...walaupun letih tp kemeriahan n kegembiraan yg dikongsi bersama lebih bermakna... letih sekali sekala..hehehe  yg penting ikatan n kemesraan antara aku n adik beradik masih xputus...Terima kasih ALLAH kerana kurniakan aku mereka semua menggantikan kehilangan bonda n ayahanda yg Kau pinjamkan kepadaku...


Berbeza thn lepas,aku dapat merasa nikmat melapah lembu kornan, tapi thn ni, time melapah lembu aku xde coz busy di dapur..tapi aku tetap happy..tgk pic diaorg jer aku rasa hepi..lagi2 time mandi sungai.. ahhaha... terkenang tempat bermain kecik2 dulu..weee...=P


jom layan pic

Si Lembu 
ALLAHUAKBAR..
Selamat Sudah
Sesi Melapah 
Agih2 
Siap sudah
Aktiviti membersihkan perut lembu...waaa..mst best dpt join ni...
Tuala Cap Perut Lembu... hahahaha... leh wat hantaran kawen next time.. lawa tuuu
Wa...bestnya.. pakcik2 n anak2 sedara berkubang dlm sungai... pastinya sume bau lembu...


~SEKIAN..Salam Eidul Adha~

1 comment:

  1. Best nya adik beradik ramai.
    Btw..slam aidiladha.

    Bila.nak.citer risik tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...