Sunday, 14 October 2012

Keje

Salam hujung minggu... Alhamdulillah, harini biasa2 je lah.. msh sbgi penganggur terhormat... tunggu nak dapat sijil pinangan jer xlama lagi..hahhaa. so, mengekalkan status pengannggur wt sementara waktu...

Bukan xnk keje tapi ikutkan dh 2 kali dah pencen.. bermaksud, dh 2 kali aku keje n aku benti.. benti ok bukan fired..hahahaha...hasrat hati nak sambung belajar..tapi... mesti pelik kan, org lain yg sambung belajar dh nak setengah sem, aku baru terkedek2 nk sambung belajar.. hahahah..aku sambung belajar lain... nant aku citer..

So, disebabkan kebosanan pepagi hujung minggu ni, aku pun tulis la entry ntah pape ni.. wat penghibur hati yg kosong ni.. hahahah...n sambil mengenang kenangan2 bekerja haritu...ok la...dpt pengalaman n kengkawan yg banyak...malas pulak tetiba nak tulis.. ok...selamat berhujung minggu semua...



KENANGAN AKU N KEJE

kedai baju BaitulMal

Bersama faezah, kak cory n lia...
hari last keje n berbuka dgn KFC green curry...dgn yah
kat kedai buku Pustaka Nur Aisyah

big boss
saat dilantik jd duta Air Anugerah... hahahaha
suasana kedai...
fevret choc.. sbb tu skrg dh gemuk... suka sgt makan ni time keje
aku yg rajin.. kah kah






1 comment:

  1. Xsabar nak tgok gambar dan cerita risikan anda.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...