Thursday 3 January 2013

2013 in progress...

 
Salam tahun baru..

Alhamdulillah, sampai juga di tahun 2013...masih dilanjutkan usia di tahun ini.. alahai, entry ni dh lewat pon..dh masuk hari ke 3 utk tahun 2013...bye2 tahun 2012...mga tahun 2013 lebih baik dr tahun2 sebelumnya.. InsyaAllah..aminn

2012 dlm kenangan sudah... tahun yg penuh suka n duka.. tahun aku tanpa bapak n mak,tahun aku habis belajar, tahun aku dirisik n jadi tunang org n tahun aku mencari kerja... actually, bnyk lg yg menjadi kenangan utk tahun 2012 ni...moga azam 2012 sudah pun trcapai..yg xtercapai kene reset semula...n setting bg baik punya utk tahun 2013 ni.. InsyaAllah...

So, scra simple nya, utk tahun 2013 ni...the biggest aim aku nak dapatkan adalah...

1) Kerja

2) Lesen Kereta ( terkedek2 mcm itik ..huhuhu =P)

3) Kenderaan sendiri

4) Kawennnnnnnnnnn..hehhehe


Moga impian menjadi kenyataan...Amin 40x..Mohon doa kalian... =)
Buat Mr.N, selamat ulangbulan pertemuan kali pertama yg ke 22 bulan..btl x ni?? hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...