Monday 5 November 2012

Umur Baru

Salam..Alhamdulillah, 2 hari lepas genaplah umur aku 23 tahun..huhuhu..waa, tua dh kn...tapi msh angka 2 ni, aku rasa xlah tua sgt kot...kih kih kih.. sayunya, besday aku thn ni agak suram... tiada teman2 mahupun tersayang sambut bersama...dh tua kot..tu yg mudh terasa..hahhaa

Saban tahun, tiap kali hari lhr pasti dgn teman2, dgn kejutan..tapi thn ni dh xde lagi dh...konon nak dpt suprise last2, ade suprise pun..hehehe.. sian Mr.N aku...pnt balik jauh2, tp xdpt nk smbut besday sama2 ngan dia n nak paw dia lbh2.. hehehe..

Untk besday kali ni, aku just dpt wish dr Mr.N aka En.Tunang, dr adik beradik yg memg cakna dgn besday aku ni..mana xnya, besday aku sama ngan abg ipar aku n after hari lahir abg aku n abg ipar aku lg sorg.. so, mudh nk ingat..hehehe...dpt mkn KFC coz abg aku yg besday dia 2 nov, dia belanja aku sekali...hahhaah.. org yg smbut hari lahir blnja org lain.sian2..anyway, tq kt abg aku laa...

Yg paling bestnya, sempena hari lahir aku thn ni, aku dpt sakit..demam n selsema.. waaaa, haru rasa di hati... kalau baby nak tukar umo demam or sakit, blh terima jgk.ni aku yg dh tua bgka pun cmtu..ni kafarah Tuhan ni.. huhuhu..mayb ni balasan aku ketawakan mr.n coz demam haritu after mjls tung kitaorg..huhuhu..aku kata kt dia, biasanya org pas khwin demam.. ni lps tunang pun demam.. ehhehe...

Sblm aku terlupa, hari ni 3 nov tu jgk ulgbulan pertemuan kali pertama kitaorg ke-20 iaitu sudah setahun n 8 bulan..n harini adalah ulangbulan E-Day xrasmi kitaorg yg ke-20 jugak..hehhehhe..skrg ni dh tmbah 1 tarikh baru iaitu tarikh pertunangan rasmi kitaorg....hahaha.. mga2 kitaorg xlupakan tarikh2 penuh bermakna ni..=)

Harapan aku, moga diumur yg baru ni, kehidupan aku pun akan berubah..InsyaALLAH,mga aku akan dpt keje yg baik, dpt kumpul duit, kmpul harta, melengkapkan hidup ni sebaik2nya n kumpul sebanyak mungkin pahala utk kehidupan di akhirat kelak.. Semoga semuanya dipermudahkan ALLAH..InsyaALLAH...Tq kepada sesiapa yg mendoakan..Mga doa kalian dimakbulkan hendaknya..Aminn

Mr.N, sy nak kek yer nnt..hehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...