Sunday 25 November 2012

Mabruk Alaika Ya Akhi...

Salam..

Alhamdulillah, satu2 urusan selesai...dr yg clebrate belated besday dgn mr.N, yg jaga si ammar nya, yg interview nya n yg latest, my brother's convo.. syukur.. semuanya selesai n berjalan lancar Just my convo n settle urusan ke putrajaya jer..hmmm.Mga semuanya dipermudahkan olehNya.. InsyAALLAH

Sblm2 ni agak sepi blog ni...mana xnya, fit sgt masanya..even jd penganggur, tp buzynya cm PM..hahaha.. mensettle kn urusan2 di atas ni lah... so, memg bnyk citer nak di ceritakan.. tapi mayb next time coz entry kali ni aku nk citer psl event pg td jer... convo abg aku at USIM... anyway, Congrate to my brother coz dh berjaya dpt degree...

1st time kot aku tgk org amik cnvo coz convo kakak2 n abg2 aku sblm ni manalah aku dpt tgk... sbbnya aku kecik lagi, ada abg n kakak aku yg cnvo kt oversea..cmner nak tgk live.. ada kt U dlm ngra pun time tu aku sekolah, xde sape2 nk bawa... so, kali ni bila dpt tgk live...cm rasa sayu..excited n mcm2 lah...Lg pulak InsyaALLAH jika di izin Tuhan, minggu dpn aku pulak akan merasa event yg sama.. lg rasa sayu.. tetiba rasa nak smbung bljr lagi.. adoiiii...

Dengan keberkatan 10 Muharram, wpun kebasahan n kesejukan, demi meraikan si abang aku ni, aku xkisah ler.. Tq kt aweks abg aku ni...coz jd teman aku dlm stadium tgk knvo abg aku merangkap pakwe dia.. ehehhe... Rezeki dia juga...dpt kenal family pakwe dia yg kecoh bagai tu... dgn aku pulak yg pening ni.. hahahaa....dpt belanja makan...dpt jd baby sitter jap.. ahhaha...syukran jazilan yer...Nak citer pnjg pun mata dh kelat, badan dh letih bagai ni... huhuhu... jumpa next entry lah yerr...

USIM
Dlm dewan
Tahniah yop
=)
seibu sebapa
merasa dulu.. =p
wow...coklat tu...
yang meraikan...
tak memasal jd baby sitter...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...