Monday 10 December 2012

My G-Day

Salam hari Isnin...

Alhamdulillah, masih diberi nikmat Iman, Islam n nikmat sihat.. moga hari2 yg mendatang lebih baik dr harini..
Seminggu yg lalu berlangsungnya antara hari yg bermakna dlm hidup.. hari graduated aku n kengkawan aku semua... Walaupun dlm tempoh nak tiba hari tu, bermcm2 hal, bermain difikiran..tapi syukur... ALLAH permudahkan semuanya..

Dan harini juga genap seminggu pemergian atok Mr.N...moga roh arwah sentiasa dibawah Rahmat n ditempatkan bersama org2 yg soleh...Aminn

Baru harini juga aku ada masa nak mengupdate blog yg dh lama sepi...sebenarnya, mcm2 nak update..bnyk citer nak dikongsi tapi disebabkan busy,line xclear nak menulis blog...so blog ni pun jadi sunyi n sepi... dan entry kali ni aku fokus kat G- Day aku yg dh seminggu berlalu.. smpt upload kt group fb jer...wat tatapan family yg xjoin...kat blog br harini nyempat..huhuhu..

Untuk my G-Day aku, bebanyak terima kasih utk my sis Ruhaila n family yg bersusah payah nak celebrate hari penuh bermakna aku ni...then untuk encik Tunang @ Mr.N n my brother Asyraf  yg sush payah dtg jauh2 gak untuk sambut tunang n adik dia konvo ni... hehehehe..Tq to alll... Love U ALL so much...

Untuk all my clazmate n my all my friends yg konvo haritu, congrate semua...moga kita semua dpt jumpa lagi ya..rindu kamu smua... especially  Cik Dira, Cik Yna, Cik Yaya, Pn Sakinah n Puan Ain..=)

Raptai Day yg entah pape..tau xpayah pgi..bek tido..huhuhu

Family My Sis
1st time kot g masjid kristal..huhuhu..kesian..=(
With my anak sedara haikal yg dh gemoxxx
B4 masuk dewan...with cik yaya
Ber'empat dulu...
After dapat skroll
Ber empat lagii laaa
Dah ber'6'
 =)
 with my <3 ~ Mr.N
Kat sini jer aku konvo
In memory at Tok Jembal
Tq Mr.N belanja 4 slice secret recepi
capai hajat makan chicken chop
Terakhir dlm bus unisza
Abg aku konvo kali ke-2 kononnya..hehhe
Super action 
Menumpang kasih mak orang
KAMI =)
after dpt skrol
=)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...