Monday 24 December 2012

PD bukan Tuaran

Salam...
5 hari lagi untuk meniggalkan 2012...bnyk yg indah tahun ni... moga semuanya akn tersemat di ingatan walaupun ada yg gembira, sedih, marah dan mcm2 lagi.. tu semua adalah kenangan yg menjadi sebahagian dr pengalaman untuk mengajar apa itu erti kehidupan..hehehe.. bersemangat utk menghadapi 2013 walaupun tahun itu merupakan tahun yg mencabar bg diri aku..nantikan apa itu cabarannya..
Hari ini juga, 24 Dis 2012, aku masih ditakdirkan di bumi semenanjung Johor, tempat tumpah tanah airku...dan bukan takdirku juga utk di bumi Sabah atau lebih tepat lgi di Tuaran, Sabah...coz..aku xmemilihnya...aku yakin, rezeki Tuhan ada di mana2.. hanya kita yg perlu berusaha utk mencarinya.. InsyaALLAH....Moga Allah memudahkan segala urusan hidupku..
Kerana agak sedih dgn nasib diri, akhirnya aku memilih utk ke PD.. mrngubat kesedihan di hati.. eheheh dan merangkap bercuti sambil menenangkan hati ini jugak.. heheeh.. syukur kakak2 n abg2 iparku iaitu kak iz, kak jannah, abg hafiz n abg talib serta mak limah dgn pemurahnya membelanja segala kos2 sepanjang percutian ini.. al-maklumlah..aku ni hdp dgn menumpang kasih mereka.. huhuhuhu...malu tu malu jgk tapi apa nak buat...terimala lah.. moga segala kebaikan mereka semua n adik beradik yg lain akan ALLAH balas dgn sesuatu yg xdijangka n dipermudahkan urusan n perjalanan hidup mereka semua..InsyaALLAH..
Waktu yg sepatutnya aku berada di Tuaran Sabah sebagai tempat bermulanya kerjaya pendidik ku aku tinggalkan sahaja..moga ALLAH tempatkan aku di satu tempat yg lebih baik sebagai gantinya..
PD in memory
Muzium Tentera


With kak jan n mak limah


Ehh..ehh.. Mr.N pun ad?? eheheh..
Tq bg durian n jenjalan ngan kitaorag wpun tgh penat2 balik keje

Xdpt naik kete kuda, dapat bergambr ngan kuda pun jadilah

Mkn malan baik punya..

mandi manda at kolam jerk..hehehe

sempat lg bermesyuarat

sempat gak hisap susu n tido..adoi...

siap mandi...nak balik johor dahhh

Di taman buaya melaka..

segala buaya di darat

alahai...cm poyo jerrr

naik kete lembu...

Atas kete lembu

Dh nak pulang..heheh =)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...