Friday 30 October 2015

Cerita 2015 -Bhgn 1- Bersama org2 tersayang

Salam

Tak tau pulak nak tulis tajuk pe...last2 aku pilih ni je yg paling mudah..
Sambil rehat2kan mata yg penat ngadap tulisan budak2 kt paper final year punya exam..

b4 berganjak thn 2015, xbpe byak citer.. seingat aku...
pengakhir 2014 bnyak hbs masa kt rumh en.husband kt slgr tu...hbskan masa cti berdua..n bersama adik beradik..

1# Last year kat sek.

Last year bnyk aktiviti kt sek jer...sesi amik gmbor dgn bebudak kelas.dgn cikgu cikgi...
so, secara rasminya, tamatlah perkhidmatan aku sebagai guru kelas tingkatan 2 Rabiatul Adawiyah
Guru??? InsyaAllah, mgkin masih di As Syddiq..Semoga segala ilmu dapat dimanfaatkan...



2# En.Husband pindah rumah dr Kajang-Putrajaya

Alhamdulillah, dpt tlg husband pindah rumah dr awl sampai akhir...dr isi rumah kosong,  putih sampai lah dh berwarna warni..hahaha..cat pun pakai cat baki ngecat rumah kt pntian...memg jimat.. tnga kerja, aku n husband je lah... tulang 4 kerat ni lah yg angkut barang dr ats ke bawah, bwk naik ats semula.. syukur rumah kt Pjaya ni ada lift...lau x...mati keras lah nak,nak ngangkut brg en husband yang bertimbun tu...huuhuh..

Alhamdulillah, sekarang nak masuk 2 tahun pun..cuma, biasalah, rumah bujang yang xberapa nak bujang...tp better than rumah lama..hehehe..en, husband rajin nak menjaga, ngemop bagai..lagi2 time tau bini dia nak dtg...hahaha...takut kene bebel...

penat2 ngemas rumah, sempat gak nyinggah MAHA...tapi, xbeli ape pun..hahaha...window shopping jer...tempat len, xingat dah g maner jer..hahaha..bnda dh lama...bnyk lupa...



3# Honeymoon yang tertangguh

Bila citer pasal hneymoon cm kelakar lau nk diingat... konon2 pas kwen tu nak g hneymoon bagai...tapi disebabkan jerebu, hasrat nak g hneymoon terpaksa ditangguhkan..g hneymon yang x mcm hneymoon kat htel bdget kat Jalan Reko jer...dkt 5 ari gak duk situ... Hahahah.. hneymoon ke tu??? bukan2...

sampailah nak berganjak tahun, en.husband ajak g tempat yg memg dia kata nak ajak aku g dr sblm kwen lagi..dia kata nant hneymoon kat situ...sampai aku pun lupa...ok lah, dh penat2 ngemas rumah, upah ngemas rumah lah ni kan...kitaorg g Grand Lexis PD...2 hari 1 mlm...Anyway, TQ sayangku en.husband...sayang kamu sampai selamanya.. 


tempat ni memg best...harga pun best... pic ni jer dpt nk kongsi, len2 pic agak xsesuai nak kongsi..hahaha...xpuas rasa mandi kolam tu...mana xnya, bebas..xde orang nampak.. nak wt per pun boleh..nak kuak lentang ke, rama2 ke, renang berirama ker..hahahah..tp, disebabkan aku xpndai berenang, aku mandi biasa2 jer, duduk kt tangga tu..hahaha..sian kan..

4# Family Day Simpang
utk 1st time nya family aku wat family day.., even br 1st time, menjadi lah gak kan..seronok..semua nampaknya hepi2..tp en.husband pulak yg xde..sian3...yg manage aktiviti aku n abg aku yg bujang tu lah...dr beli cenderahati fmily, sampai acara2 utk fd ni..pengalaman btl...hope, thn 2015 dptlah wt lagi..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...