Friday 30 October 2015

Cerita 2015 -Bhgn 2- Tahun baru

Salam.. entry sambungan yg lalu...
tetiba mood nak berblog datang balik kan...tetiba jer..
mga permata hati dlm rahim ni jd anak yang soleh solehah,rajin,.Aminn

entry ke-2 ni, tahun 2015 yg mencabar, since awl tahun sampai lah sekarang ni..

1# New year 2015

awl tahun ni, sibuk di sek je lah...dh habis masa berjimba2 dgn family..huhuhu.
thn ni pegang kelas lg..tp kelas budak2 besar plak...adoi.. Tingkatan 4 al-Biruni..pgg BM PT3, SPM Syariah n Tasawwur...then tugas2 n jawatan len yg mencabar...

Mga dapat menghadapi dgn tabah...hahaha...al maklumlah, guru xbertauliah ni...kne bnyk belajar...cmne blh terjebak dgn cikgu ni pun aku xtau..melekat lama gak kt as Syddiq ni yer..Syabas utk aku..sanggup ulg alik dr rumah 66 km everyday.. memg rare kan...mga permata hatiku ni jgk jd kuat cm mama dia..Aminn


Guru kelas yg dedikasi kan aku ni..lyn anak2 cat kelas...hias bagai...bebudak ni umo jer dh bnyk, tapi manja betol..hmmm...jd anak2 yg soleh yer wahai anak2 muridku... yg pempuan entah maner ntah...yg lelaki pulak terlebih manja..nakal..adoii..


Hari anugerah cemerlang...
layan je lah... aku kan tetiba rasa cm anak dara semula bila dgn diaorang ni..hahahah...
mak dara lah katakan...


2# PAC at ILIM Bangi

1st time g PAC utk Penolong pegawai Hal Ehwal Islam...bln Januari lepas baru g taklimat SPA kat Nusajaya ngan Zati n Bella..tetiba bln Feb or Mac dpt panggilan utk attend PAC..kat Bangi..1 hari dr pagi smpi petang...So, g jelah cuba..andai ada rezeki, InsyaALLAH...

Tapi, nampaknya rezeki xmemihak pada aku..mayb utk org lain...skrg nak dpt kje bkn mudah kn..So, stay lah aku kt as Syddiq lagi smpila skrg..heheheh

Ape2 pun, dpt pengalaman gak...pengalaman drive redah bndr bangi dr putrajaya...smpi rmh cik husband dh mlm,..pnt ngajar xhilang lagi..sampai2, g mkn n tgk jalan...pepagi kol 7 dh kuar...memg explore...ape yg en.husband tunjuk mlm 2 mcm masuk x masuk je dlm kpala..hahaha...balik tu sempat gak aku melencong ke Nilai 3, beli cermin..hahaha..smpai rumah kol 10.30 mlm...esk keje...Ya Allah..Tuhan je yg tau...apepun, pengalaman memg mendewasakan aku..

Last sesi sblm pulang...sempat jgk snap pic..

3# Mac for holiday

Bulan Mac ni bestnya ada cuti sekolah...tapi, aku cti xcuti cm sama jer..xde g berjalan sgt coz en.husband yg sibuk..cti yg xmenentu...n cti pun xlama..xpelah...tp, aku tetap aktif sendiri..mujur husband faham...

cuti ni g wedding kwn, g berjimba2 dgn anak2 dara tu..+++ anak murid pun nak join..main bowling tu...mujur dpt ckgu sporting..hehehe..panjang langkah btl kata org ...


Men bowling jd jer even pkai baju kurung...almaklumlah br balik attend wedding..
Paling xblh terima, kalah bowling dgn player baru, cik bella...ape2pun, lps gian dpt men bowling setelah beberapa thn xmain...huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...